Friday, July 3, 2009

BB朱出世之難忘的旅程 (1)

世事嘅嘢唔係你話咁就咁, 一心諗住背後有咁多人為我哋祈禱, 生產過程應該會好順利, 但偏偏神讓我哋經歷一個難忘的生產旅程.

6月4日

早上7點鐘穿羊水, 等咗成日都無陣痛, 屋企人個個打嚟叫我即刻入醫院, 因為穿咗羊水咁耐會對BB好危險, 但係醫生話唔需要入住, 佢話入咗去都會俾人趕番屋企因為根本就無陣痛未生得,本來我都無咩嘢架, 但屋企人真係好擔心, 所以差唔多夜晚9點10點到我哋去咗醫院, check清楚究竟係點, 個護士話我真係穿咗羊水, bb仍然係肚裡面好活躍, 同埋check過我真係完全無陣痛, 甚至一度都未開,所以結果如醫生所講趕我哋返屋企, 不過, 佢promise咗我哋如果第二朝仲未有作動, 就會幫我崔生, 因為穿咗羊水唔可以超過36個鐘, 所以安心歸家等待.

No comments: