Friday, July 3, 2009

BB朱出世之難忘的旅程 (2)

6月5日

到咗早上都仲未有陣痛, 朱先生打去醫院睇下有床位未, 但係仲未有, 叫我哋等電話, 一有床位即刻打俾我哋, 跟住我哋預備好包袱落定去richmond食早餐, 食完個早餐, 醫院就打嚟叫我入院.

醫生好快幫我進行催生, 叫我留係醫院3個鐘, 如果催生藥都未有效架嘩, 會叫我返屋企等, 跟住我話我住係coquitlam嘅喎,加上rush hour, 如果突然作動咁點呀? 跟住個醫生話睇下3個鐘後先再算.

跟住我同朱先生不斷祈禱, 求神俾我快啲有陣痛唔駛被趕走, 好快啲藥好強, 啲陣痛係密集式咁嚟, 超痛, 無幾耐啲陣痛已經5分鐘一次, 朱先生GUIDE住我呼吸減輕痛楚, 但係唔係好得, 實在太痛已經開始亂嚟, 護士見我頂唔順,叫我去淋熱水浴, 初初都ok, 但係啲陣痛越來越強烈, 開始淋浴都無用, 淋咗兩個鐘淋到肚皮都紅哂, 護士同朱先生扶我上番床, 我開始痛到哎, 一唔痛我就即刻瞓著咗(係唓哂鼻鼾個隻, 可想而之有幾攰), 一痛又哎過, 哎到口乾哂, 我唔知自己哎咗幾耐, 跟住真係頂唔順, 問護士要LAUGHING GAS, 我好快吸哂成tank, 啲陣痛越嚟越密, 連個護士都話呢啲陣痛應該好快生得(因有部機check住), 我當時好開心頂多陣可以生得啦, 嗰時應該差唔多痛咗12個鐘(因為我成日問住朱先生幾點.....哈哈), 跟住護士同我CHECK開咗幾多度, 點知剩係開到兩度, 簡直將我從天堂打入地獄, 我開始攬住朱先生狂喊, 不停哎仲要等幾耐先開到10度呀, 我唔生啦我要返屋企,喊到簡直傻咗(有可能你會覺得駛唔駃呀, 但呢個係我真正感受,我永遠都會記得) , 無幾耐, 因為醫生見我太攰同頂唔順, SUGGEST我打無痛分娩針, 打完之後 可以瞓覺等到第二朝先開始PUSH, 到咗呢個時候我咩都要, 快啲唔痛就得啦, 其實呢支針我最唔想打, 但係最終都打咗, 朱先生講番睇住我打呢支針都覺得好痛, 但係當時我嘅痛完全摭蓋呢支針嘅痛, 加上我睇唔到點打,所以無感覺, 打完呢支針, 我開始唔覺咁痛, 醫生叫我同朱先生好好瞓一覺, 儲足精神FOR明天PUSH.

No comments: