Tuesday, June 30, 2009

好耐無寫Blog啦!

今日睇完我好友的BLOG, REMIND 咗我好耐無UPDATE自己個BLOG啦, 差唔多一個月先UPDATE 一兩次. 其實我儲咗好多相同好多生活嘅嘢寫, 但係因為一個"懶"字就攪到過哂氣=p, 加上好多人問我幾時先UPDATE下個BLOG, 仲唔update就罷睇喎, 駛唔駛呀? =p

好啦! 我知啦! 我會努力寫BLOG架啦! 請密切留意^^

就從bb朱出世開始update啦!^^

2 comments:

狂心 said...

何時會有些BB相看?

我咪係污糟啲 said...

coming coming...but u can check facebook first la..hehe^^