Friday, July 3, 2009

BB朱出世之難忘的旅程 (3)

6月6日凌晨


我同朱先生預備瞓覺, 大家都好攰, 點知突然個醫生走入呢同我講要做C-SECTION (即係開刀), 我問點解呀, 唔係無痛分娩咩? 佢話唔得啦, 我同BB都開始有危險, 原來當佢哋加強咗啲催生藥, BB個心跳突然下降, 拎走啲藥BB心跳又回復正常, 所以BB係好唔鍾意啲催生藥, 伹係唔落又驚第二日我都未READY生得, 落又對BB有危險, 加上我開始流好多血同埋發高燒, 即開始有INFECTION, 所以要即刻開刀, 聽完要開刀, 個人開始震哂, 係控制唔到嗰隻, 我捉完朱先生係到喊, 我真係好驚, 我不斷問朱先生點解TURN OUT要開刀嘅, 我完全接受唔到, 個人不斷咁震, 震到開緊刀都係到震, 個痳醉師問我係唔係凍所以震, 我話我係驚唔係凍, 佢好好安慰我佢話15分鐘就得架啦, 相信我你雖然係清醒但係唔痛架, 跟住啲護士好好用好熱嘅毛巾包住我上身, 俾我CALM DOWN, 好啲無咁震, 如痳醉師所講15分鐘BB朱就出咗世啦, 啲醫生拎BB朱出嚟, 即話"IT'S A TINY BABY BOY, Congratulations"

朱先生同BB朱離開個手術房,而我就留係手術室攪埋啲手尾,點知一攪就差唔多3個鐘, 因為我嘅血壓突然下跌得好勁,從145下跌到得85, 加上我嘔到7彩,有可能啲痳醉藥太勁,所以帶咗我去特別病房觀察,直至我啲血壓回復正常,同埋啲痳醉藥過得7788先俾我返房。

返到病房都朝頭早啦,原來朱先生同BB朱等我返嚟,朱先生話BB朱無瞓過又無喊過等我返嚟為止,醫生話雖然得5LBS(EXACT),但係好健康,感謝神。















5 comments:

Addy Ho said...
This comment has been removed by the author.
Addy Ho said...

知道你安全生產同返左屋企,我們這邊先放下心頭大石。願你們一家身體健康!

歌茱 said...

睇完你講整個生產過程,好感动呀!你好叻ga啦!休息多d啦!
&"子希"呢個名好好聽呀!

卡肥 said...

wow.......after reading about your experience i need to rethink about becoming a mother...sounds so scary =S

我咪係污糟啲 said...

thanks Uncle Addy and 家姐
God protected me and BB. Praise the Lord...this experience made me know 媽媽真係好偉大.....made me treasure more this little one la..

hey Kathy, 唔好俾我啲experience嚇親你, 你阿dad & mom will kill me if 你唔生, hahaha..=P
呢個係好好經歴呢架,你好更加錫你MOM 架^^