Saturday, July 4, 2009

第一個父親節

6月21日

朱先生第一個父親節

因為我坐緊月加上傷口未好番,無得出去食飯同佢慶祝,但係我又想同佢慶祝喎,因為第一年同第一次做爸爸,更係要賀一賀佢啦!

所以係一個星期前,叫咗Filin同Ken幫我係父親節當日買個蛋糕同外送,等我俾個Surprised俾朱先生,所以父親節嗰日朱先生有餐好食啦,因為佢成日投訴我坐月期間食嘅嘢超悶,無計啦,陪我坐月,我食咩佢食咩,哈哈!(真係要再多謝Filin同Ken幫手啦^^)

加上又多個Surprised, 就係西姐一家帶埋蛋糕同我哋一家慶祝父親節,
You guys are so sweet, 仲有帶埋木瓜湯俾我飲TIM,多謝哂!^O^

No comments: