Tuesday, July 7, 2009

結婚二週年



估唔到結婚二週年,就有一個新成員加入我哋嘅家,welcome welcome!^^

不過,我哋結婚週年想二人世界,所以放低子希俾奶奶老爺照顧兩三個鐘,真的唔該哂,俾我哋有3個鐘二人世界時間。^O^

今次我哋揀嘅餐廳係係教會附近(近住Starbuck),叫做「S」,之前我哋已經同啲弟兄姊妹想試下個Sunday Bunch, 但係我哋覺得貴咗少少,差唔多$20一位(自助餐型式),今次朱先生話試下個Dinner先喎。

啲海鮮幾好(朱先生話),但係個prime rib 麻麻地(我話),全晚最好食就係個甜品:Bailey Mocha Brulee, 一定要試,超正!
bread with vingear

tuna


our main courses
hazelnut chocolate cakeHighly recommend: Bailey Mocha Brulee (SOooooo YUMMY)

No comments: