Monday, July 6, 2009

子希滿月啦!

不知不覺咁就一個月啦, 係呢個月嚟要多謝奶奶幫我哋煮飯, 煲姜醋同湯, 煲姜水俾我沖涼等等, 如果唔係佢嘅幫手, 我都唔會復原得咁快, 緊加唔少得要多謝家姐啦, 提供好多坐月嘅嘢俾奶奶, 而家個個見到我都話我好精神, 傷口都好番好多, 嚟緊就係積極收身啦!^^
今晚同奶奶, 老爺, 細佬, 爸爸, 細妹一家, 圍內食滿月酒, 都幾開心, 但係因為要照顧子希, 同大家掛住食嘢, 唔記得嚟張大合照, 真失拆, 所以臨走是但影咗幾張相, 哈哈.
(老爺特登從香港過嚟一個星期睇BB,仲帶咗好嘢俾BBtim, 更加要多謝家
姐俾BB啲禮物,真係好啱駛,升Q,升Q)













其實係7月4日已經食咗一餐SURPRISED 滿月酒, 仲唔係我哋自己俾, 有點奇怪, 係爸爸請呢餐, 因為擺咗3圍, 有親戚同佢啲朋友, 我諗爸爸唔想我哋出咁多錢, 所以剩係同我講出嚟食餐飯, 我完全無expect係滿月酒, 當我去到見到紅雞蛋, 同收到好多禮物, 我同朱先生先知呢餐真係滿月酒, 哈哈, stupid us =P

跟住我同爸爸講俾番錢佢,而佢攬住我錫咗我一啖話:"傻女!唔駛呀,爸爸我今日好開心呀。"我聽完我對眼即充滿淚水,爸爸真係好錫我哋,THANK YOU DAD AND I LOVE YOU SO MUCH!^O^

No comments: