Monday, January 21, 2008

舅父的信

凌晨4點鐘, 送舅父去機場, 雖然好眼瞓, 但係好想送佢機, 所以幾眼瞓都好, 都要起身.

去到機場, 舅父俾咗封信我, 我見到佢眼有淚光, 我知道佢好唔捨得我哋.

第二朝, 我打開封信, 我一邊讀, 我嘅眼淚不斷流, 舅父真係好錫我, 佢係我婚禮上嘅眼淚, 寫呢封信時嘅眼淚, 係封信上每一個字句, 佢嘅愛我完全感受到, 多謝舅父!

我以前嘅經歷, 係神俾我去成長俾我經歷佢, 所以先會有今日嘅嘉琪.

我知道係神去尋找你, 係到等待你返番佢嘅懷抱當中, 你係呢兩個trips裡面所遇見所經歴係神為你預備架! 神真係好愛你!...真係好Amazing!

多謝你封信同埋你對我工作嘅支持! Thank you and I love you, too!! ^O^



2 comments:

Addy Ho said...

Jodie,

I will keep my word!

I wish I could tell you the good news soon.

Uncle Addy

我咪係污糟啲 said...

keep praying for u!^^

waiting for your good news=>