Sunday, January 20, 2008

我舅父從遠方來 (第三天)

好感謝神呀! 神嘅恩典多過我所想所求, 我諗住舅父跟我返祟拜已經好開心, 估唔到連主日學都肯同我哋返, 真係感謝神呀! 亦多謝Stephen問舅父, sigh~~我嘅信心真小!=p

哈哈! Stephen叫我帶舅父去佢哥哥Caleb嗰班主日學, 但係我將陳偉傑嗰名同陳偉文嗰名"no"亂咗, 入到去見到Raymond Chan, 我就知我攪亂咗嗰名, 不過, 應該呢班係啱舅父多啲, 細細班, 可以多啲interaction, 我見到舅父都好留心, 同好主動問老師問題tim. Thanks GOD!

而舅父係崇拜當中都有得著,
舅父! 我知道係好難, 但我知道神會俾力量你去做到家! Pray for u always!(You know what I mean!^^)

COOL! 回應詩歌竟然係"恩典太美麗"!!^O^

之後同舅父嘆coffee, 買手信, 食晚飯....





No comments: