Saturday, January 5, 2008

Bye Bye 提多團

十二月二十八号係我最後一次係提多團帶週會亦係最後一次係呢個團契聚會, 因為下年升去西拉團啦! 雖然仍然會係崇拜見到提多團啲弟兄姊妹, 但係我知道一定會有唔同嘅啦, 一路prepare個週會一路諗返好多提多團嘅嘢, 越諗越唔捨得, 所以好想盡自己能力同其他committee members攪好呢個party俾弟兄姊妹玩, 玩之餘係有meaning嘅, 初時都俾咗少少壓力自己, 要做到最好, 但神俾我知道如果連我自己都唔enjoy, 人哋點enjoy呢? 於是, 我開始放手, 祈禱交上俾神, 只係做我要做嘅就得啦!

結果出嚟效果幾好喎(我覺得咋! 唔知其他人點諗???)

Leyond 領詩好感動呀(我諗唔只得我受感動啩!^^), 亦未見過佢講咁多嘢, 但佢所分享嘅好能夠帶領弟兄姊妹投入敬拜, Thank u!

係點唱環節嗰到, 就辛苦cin pan, stephanie 同leyond啦, 完全無夾過就去啦! 你哋彈得好好呀! 係我, 有啲歌唔記得點唱, 真係唔好意思..嘻嘻..=p..
不過都幾好喎, 啲弟兄姊妹都有互點歌俾對方聽, 啲message都幾sweet喎!^o^

年尾梗係唔少得感恩環節啦! 見到弟兄姊妹不斷寫, 有啲寫滿幾張紙tim, 亦張整棵感恩樹貼得滿滿, yeah! PRAISE THE LORD! (不過我無咩時間寫, 所以超簡短, 梗係無咁少啦, 要慢慢寫先寫得哂^^)

最後有gift exchange時間, 大家好投入及超攪笑, 不過, 講到明唔可以買食得嘅嘢當禮物交換, 但係點解仍然有人買朱古力同餅乾???...^^"...唔通呢啲係唔食得嘅??~~~
Anyway, 其實已經進步咗唔少架啦! 哈哈!

整晚都好感恩亦好開心, 尢其事睇到弟兄姊妹咁投入, 真係好開心. Thanks GOD!^^

跟住一月四号晚我哋係提多團領完詩講完遺言, 就升去西拉團, 不過估唔到係提多團最後一次領詩竟然有咁多弟兄姊妹係到(之前好多時領詩時間都係小猫三四隻), 好! 係新嘅一年有好嘅開始, 願主大大祝福提多團!
















Hey, titus sisters & brothers,
I love ya and I miss ya!
I will keep praying for u!^^

再見啦! Titus Fellowship

Hello! Silas Fellowship

2 comments:

Fish Lamb said...

不過估唔到係提多團最後一次領詩竟然有咁多弟兄姊妹係到(之前好多時領詩時間都係小猫三四隻), 好!
<- was that because we started late? XD

take care... you will be missed.

leyond said...

I'm very glad you guys enjoyed it, praise the Lord!