Thursday, January 10, 2008

西人合味道杯麵

好多謝余老闆特地係Florada到帶咗個杯麵俾我(嘩!駛唔駛咁誇張,要係Florada帶返嚟呀??),聽余老闆講呢度好似無得買嘅喎, 因為呢個味道唔係我哋成日食嗰啲嚟架, 係西人口味湯底 - creamy chicken soup, 幾過引, 所以叫余老闆買個俾我試試, 但係我仲未試呀! 因為我成日覺得食杯麵好似食陣風咁,所以要搵次lunch無咁餓先食佢啦! 哈哈, 有幾何會無咁餓架, 污糟朱喎.....^OO^

你哋有無食過呢個湯底呀?

1 comment:

leyond said...

they taste all the same to me :p