Wednesday, January 23, 2008

還我顏色

終於可以讀啲我鍾意讀嘅嘢啦,就係化妝啦,因為自己唔識化妝,所以想學識同自己化之餘亦都可以幫人化,同埋如果讀完呢個COURSE,自己真係有興趣而經濟許可嘅嘩,我會繼續讀落去,睇吓會唔會係我將來嘅副業,可以幫補下家計,哈哈!

今日第一日上堂,好緊張同興奮,好耐無讀書上堂啦,不過真係好耐無講咁多英文啦,好驚呀!開頭有啲唔慣, 但係無耐都OK啦,因為成日要同同學仔討論,傾傾下就慣咗啦。

第一堂教我哋搵返啱自己嘅顏色,無論著衫同化妝用啱自己顏色,我哋個膚色會顯得靚啲𠺢,著錯?! 你個樣會暗而失色囉。 

嘩!原來黑色唔啱我𠺢!今日先之知,會唔會太遲呢,成個衣櫃好多黑色啫!↑_↑

呢堆就係我嘅顏色啦!


No comments: