Friday, January 18, 2008

我舅父從遠方來 (第一天)

舅父去美國工幹亦特登回程嘅時候plan咗個side trip 嚟溫哥華探我哋, 短短三日, 已經好感受到神為我哋所預備同充滿恩典, 人所計劃無可能咁完美. Praise the Lord!^^

舅父係係星期五嘅中午落機, 而我哋每一個都要返工, 我同朱先生諗咗好耐都唔知邊個可以幫我哋接佢機, 最後, 神預備咗Stephan弟兄幫我哋去接舅父, 唔單止接機咁簡單佢仲預備咗間房俾我舅父住, 我初時覺得唔好意思嘅, 因為舅父又唔識Stephan, 好似無咁好咁喎, 但係好感謝神舅父又ok喎, 加上Stephan咁平易近人, 又咁talkative, 所以佢哋好快就friend咗, 所以舅父嗰三日都住咗係佢到, Hahahahhaa...Stephan真係好勁, 佢仲諗埋節目俾我哋tim.

落機第一日:

探訪AFC及同我食lunch
->
返Stephan屋企沖涼及小睡片刻
->
等到大家收工一齊出發食晚飯, Stephan已經預早定咗位食潮州菜, 好好味及好地道(原本想帶舅父返團契, 但係時間超趕, 去到食飯嗰都7:30pm啦, 所以無返到團契, 真係唔好意思, 累到Stephan都無得返tim)
->
然後去咗Stephan屋企傾計, 傾得好開心, 尤其是舅父, 笑到見牙唔見眼. 哈哈!^^


No comments: