Saturday, January 19, 2008

我舅父從遠方來 (第二天)

Stephan一早帶咗我哋去食早餐, 嗰間小小嘅cafe叫做Thomas Haas, 係位於北溫, 佢嘅朱古力同Croissants好出名嘅, 但係真係好細間, 數數埋埋大約有十二個座位到啦, 我哋去到差唔多十點鐘, 已經 人山人海, 因為落雨嘅關係, 無得坐外面, 我哋諗住會無位坐, 要上車食, 不過當我哋order完嘢食, 就俾我哋霸到位, 真係神嘅預備呀, 俾我哋可以係個cafe仔裡面好好享受個早餐, Praise The LORD, 仲要啱啱夠我哋咁多人坐, 無多無少, God is good all the time.

嗰啲Croissants真係好好食, 真係無介紹錯, 有咸有甜, 任君選擇, 我仲買咗chocolate truffles, 帶返公司同同事分享先. 肥到呢~~~~..





















原先打算帶舅父西北溫一日遊, 但係Stephan收到電話Sechelt有得睇屋(佢二月會去Sechelt到返工, 所以要係嗰到搵屋租), 佢問我哋去唔去, 我哋梗係話去啦, 因為未去過, 所以想見識下, 俾我哋有機會去旅行之餘, 又可以幫下眼,又可以帶舅父搭船去離島逛逛, 一舉幾得, 掂!^^

同Stephan睇咗幾間屋, 跟住同佢去搵咗啲租屋資料, 然後再去佢將會係嗰到做嘢嘅store行下,
嘩! 原來佢哋嘅物價指數都幾高, Side Walk Sales好貴, 租屋仲貴, 不過, 嗰到真係幾"正", 因為去到邊都對住個海, 退休生活啱哂, 我諗夏天仲"靚", 真係無去錯, 所以我同朱先生已經約好Stephan夏天會去佢嗰到旅行, 好期待呀!^^


























去完Sechelt之後, 就返咗我哋屋企打邊爐, 飽到呢~~~~^^
(Stephan好勁呀! 打完邊爐之後,唔單止幫我還原屋企, 佢仲幫我清潔埋厠所, 地板, 廚房隆隆罉罉, 話!快到呀! 難而之信, 佢話如果俾多少少時間佢, 佢會將我屋企整到好似佢屋企一樣..^^..無話可說及無言感激!)

No comments: