Monday, January 7, 2008

Douglas Collage CCF - Reunion @ The KEG

好開心終於可以再聚一聚啦! 由Christmas約到開始新嘅一年先約到, 仲要係即興先出到嚟, 咁以後唔駛預先約好啦! 即打即出!^^

記得對上一次, 係係我結婚之前出過嚟聚聚, 話咁快又過咗六個月啦!

雖然今次無咗Chole(miss you so much), 但係有Karrie, 原本約埋Jenny架, 但係我無save到佢電話落新手提到囉, 唔好意思Jenny, 下次一定會預埋你!^^

預我所料, 我哋嘈到爆, 嘈到唔捨得走, 哈哈! XO 真係一個好開心bi li ba la嘅晚上, 返到屋企隻耳仲Wan Wan聲架, 利害!

下次再出嚟嘈過啦!

2 comments:

Fish Lamb said...

預我所料, 我哋嘈到爆, 嘈到唔捨得走, 哈哈! XO 真係一個好開心bi li ba la嘅晚上, 返到屋企隻耳仲Wan Wan聲架, 利害!
<- of cuz la, Vera was there!!!! XD

我咪係污糟啲 said...

yeah...think so la...

Vera係邊就嘈到邊啦!..wahahhaaaa