Thursday, April 24, 2008

一間會令我笑嘅餐廳

今日唔知做咩,好炆憎,真係好炆憎,有可能有好多嘢諗唔通,唔知想點,總言之好炆,辛苦啲同事,食咗我好多黑面。SOLI! SOLI! 如有得罪, 大人不記小人過呀!=P

朱先生太清楚我啦! 一見到我黑面,少出聲為妙,咩都順我意,仲陪我行街TIM,然後帶咗我去一間會令我笑嘅餐廳TIM,真細心真體貼!

呢間唔係咩高級餐廳,只係一間家庭式嘅餐廳,非常之“UP”“DUM”,啲客食完走咗但係啲枱成日都唔收拾,總言之個餐廳係超亂,好有風格架,哈哈! ↑O↑ 次次細妹去到見到咁都話好常幫佢收拾一下,哈哈!

不過啲嘢食唔差,都OK好食架,所以我屋企人同我同朱先生得閒就會去嗰到食,點解會令我笑係因為個老闆娘係一個冷面笑匠,佢同啲客同埋同員工啲對話真係好好笑,我同朱先生成日要忍笑忍得好辛苦

我記得有一次,佢新買咗架有一萬首歌嘅卡拉OK機,迫啲客唱歌,嚇到個客走咗,哈哈!

每次我哋食完埋單,老闆娘都會問要唔要飯呀,整盒飯俾我哋番屋企預備聽日嘅LUNCH,如果你話唔要,佢會話你唔駛食LUNCH架?? 

如果你食唔哂打包,無論係你打包嘅係意粉,係炒麵定係湯粉,佢都會照問你要唔要加啲飯,如果你話我呢盒係意粉嚟架,但係佢會好認真話無問題架,一樣係咁食之麻,好無奈,但係真係好好笑。

今日佢同啲員工對話都好精彩,但係唔係好出到街,但係老闆娘勁可愛!

如果你唔怕咁亂嘅餐廳, 不妨一試!^^

2 comments:

Westsis said...

where is it?? :P

我咪係污糟啲 said...

It's on Kingsway, and called "新發"餐廳