Tuesday, April 15, 2008

早安 晨之美


今日余老闆係OFFICE播呢首歌(佢剛剛買咗呢隻碟),我覺得好熟識,唔知係邊到聽過,用我有限嘅腦袋諗咗好耐, 卒之有啲頭緒, 如果無記錯, LEYOND應該係佢BLOG到POST過呢首歌, 我記得呢個人係細細嘅COFFEE SHOP定係書店到現場自彈自唱, 皇天不負有心人, 終於俾我搵番呢個VIDEO啦, 哈哈! 原來我仲有記性架喎!



我記得呢首歌係因為佢成日唱「對呀對呀對呀。。。。」,煩得嚟又幾鍾意bor..^^
 

2 comments:

leyond said...

wa wa wa , i wanna borrow :(

我咪係污糟啲 said...

only 3 songs in his disc jar...should say 2 songs only coz the last song is Karaoke version of "早安 晨之美", and the second song is called "boring"(no lyric, just 發花癲..hahaha..but still funny ga)

If u want this song, I can send it to u ga!^^