Saturday, April 5, 2008

忘記

今日係Art Making默想嘅時候, 神帶我進入咗兩間房, 一間係記載咗我童年係屋邨住嘅生活, 好開心, 記起以前啲鄰居嘅面孔, 同埋同我由細長大嘅朋友仔, 嗰段時光好快樂, 而笫二間房裡面記載咗爸爸同媽咪剛剛分居後我嘅生活, 進入房間第一幅畫面就係一個廚房, 個廚房好污糟, 好多曱甴, 個sink盆好多碗未洗, 成個廚房都好污糟, 見到呢個畫面, 我記起個廚房咁污糟係我特登整成咁架, 因為我好想媽咪返嚟煮飯俾我哋食同照顧我同妹妹, 其實我最想一家人係番埋一齊,但係係無可能,以我記憶我同妹妹嗰段時期係食飯盒多, 自己照顧自己.

今次神同我一齊返番去呢個畫面, 其實我仍然會想哭, 但係, 哭唔代表唔原諒, 哭係因為我好感謝神同我一齊返番過去,睇到神點醫治我, 教我點原諒別人, 神亦話我知其實係嗰段時間佢已經係度, 只係我還未認識佢, 神話呢個過去我係唔能夠忘記, 因為已經係part of my life, 但經過神嘅醫治, 呢個過去唔能夠再傷害我.

睇住個廚房, 我見到自己嘅孤單, 無人係身邊, 但係以家神與我同在, 我不再孤單啦! (唔知細妹嗰陣時係點諗呢?)

默想嘅時候, 導師講咗以下一段經文:
以賽亞書49:14-15
(英文譯本)

But Zion said, "The Lord has forsaken me, the Lord has forgotten me."
"Can a mother forget the baby at her breast and have no compassion on the child she has borne? Though she may forget, I will not forget you!"


亦問咗一絛問題, 以家神同你講:"無論你係邊到或處於咩光境, 我都唔會忘記你", 你點回應神?? (用一個image去表達)

呢個就係我嘅回應


最後導師問咗我哋一個問題,會唔會係食緊奶嘅BB唔記得咗自己係母親懷裡食緊奶呢??? (我唔知你明唔明佢問咩, 但係對我好有反省)

當我哋分享完, 朱先生問我, 你以家咁唔鍾意洗碗, 係唔係因為呢個原因?? 定係你懶咋??
哈哈! 你諗下啦!
^^

No comments: