Tuesday, April 1, 2008

我愛星期一之 「SECHELT」之旅

瞓到九點幾鐘先起身,本來可以瞓晏啲, 但係好想去海邊靈修, 因為揸車入SECHELT嘅時候,剛剛遇上日落,係HIGHWAY望住個天,真係靚到形容唔到,忍唔住向神禱告讚美神,所以神俾我哋入到去SECHELT咁靚嘅地方咁近大自然,又賜我哋陽光普照,係咁好嘅環境底下,緊係要好好ENJOY同神親近啦!

食完STEPHEN預備嘅早餐 (超好味同豐富,簡直幸福死,邊個嫁到俾佢一定蒙福仲會發福TIM, 哈哈,肥死都值呀!^^ hehehehe)




















然後就出發去海邊啦!去到海邊真係好靚,當我望住一望無際嘅海,就不其言諗起兩首詩歌「無言的讚頌」同「天地讚美」,一路望住,一路唱,好感動, 神嘅創造真係好偉大。




















詩篇 19

"諸天述說神的榮耀;穹蒼傳揚他的手段。

這日到那日發出言語;這夜到那夜傳出知識。

無言無語,也無聲音可聽。

他的量帶通遍天下,他的言語傳到地極。神在其間為太陽安設帳幕......."


























* 想睇多啲相, 可以去facebook睇架!

2 comments:

Fiona said...

好羨慕啊! Sigh!我和Wai Ho 之Sechelt之旅因雪的關係取消了.... 唔知我們何時才可完成這strip 呢? 

我咪係污糟啲 said...

我知道你同WAIHO好難MAKE到一齊去,試試某個星期六唔需要AWANA,去ONE DAY TRIP都OK,或者睇下OFF唔OFF到SUNDAY TIM。