Monday, April 21, 2008

朱先生一連串趣事三則

第一則
上個星期六,同朱先生落咗唐人街食LUNCH,跟住行逛咗一陣,就去停車場拎番架車,出停車場嘅時候,要俾張飛個工作人員,然後俾錢先走得架麻,朱先生好快咁係個袋到拎張飛俾收錢阿姐,跟住阿姐同朱先生講:「先生,你俾錯飛喎!」,唔睇由至可,一睇笑死咗!XP 原來佢俾咗張巴士飛阿姐囉! 哈哈哈哈.......死未!↑O↑

第二則

都係上個星期六,到咗夜晚,我哋約咗朱媽同朱弟係高貴林新開嗰間「圓香」食飯,朱先生就打去738-8888問下高貴林「圓香」個電話,一心諗住訂位加埋問下地址,738好快咁講咗個電話俾朱先生知,朱先生就好快地打咗個電話,但係響咗好耐都無人聽,我問係唔係未開門呀? 但係朱先生唔理我,跟住佢嗰樣開始面有難色,然後即刻收線,我問佢做咩? 佢個樣好迷忙,跟住佢話佢有可能有幻聽,我問點解咁講? 佢話個電話響咗好耐跟住飛咗去留言,但係個留言信箱竟然係屬於詩班指揮,我話唔係麻??問佢有無聽錯? 佢話無喎,係指揮把聲嚟架,講埋個名同個姓,仲唔係??
跟住,我再打去738問清楚個電話,原來「圓香」同「指揮」電話只係相差一個NUMBER咋! 哈哈! 咁都俾朱先生打中!笑死!^O^

TO:指揮
如果你上個星期六有個不知明嘅MISS CALL,應該係我哋嚟架,真係唔好意思!^^

第三則
食完飯之後,朱先生要夜晚返工由十點返到第二朝旱七點鐘,所以佢返唔到崇拜,而我第二朝領兩堂詩,一送完朱先生返工, 就走上床瞓, 當我瞓到唔知幾點嘅時候,一轉身,係床頭見到一個黑麻麻嘅人影企咗係度(無開燈同我無帶到眼鏡),有可能我以前睇得太多鬼片嘅關係,好自然以為係鬼(啲鬼好鍾意企係床頭或者床尾),當時我好驚唔知點算好,我唔記得有無祈禱(應該有啩),唔知係邊到嚟嘅勇氣起身好大聲問佢係邊個?? 
跟住佢答我:「我係你老公呀!唔駛驚!」
我話:「唔係喎,你話七點幾先收工架喎,以家幾點呀?」
佢話:「凌晨五點八囉」
我問:「咁你幾點放工?」
佢話:「五點半囉!」
我話:「哦......」
(以上嘅對話,係一路摸黑進行,唔知點解唔開燈)
我心諗10分鐘由DOWNTOWN返到屋企,搭咩車咁快呀? 其實心裡面仲懷疑緊究竟佢係唔係朱先生,不過實在太眼瞓,唔理住繼續瞓。

第二朝,一起身即刻睇清楚身邊人係唔係朱先生,THANKS GOD,原來真係朱先生。哈哈!^^

後嚟,朱先生話番俾我知,佢係坐咗一架亡命飛的返屋企架,佢好記得自己上架的士嘅時候係五點半,然後見住的士嘅錶板由開車到停車一路維持住90,所以只係用咗十分鐘就返到屋企啦!超驚呀! 感謝神,朱先生安全無事。
 

1 comment:

Fish Lamb said...

i love the 2nd one~ :)