Sunday, April 27, 2008

今日起身嘅時候,周身骨痛,好似俾人打咗一身咁,同埋個肚勁痛,痛到腳軟,根本起唔到身。

今日係呢年最後一堂教兒童主日學, 一心同FILIN PLAN好預備好禮物仔同送上少少BLESSINGS俾小朋友及個別為佢哋祈禱,因為佢哋好多個都夠年齡升上另一班,所以我同FILIN都好想個別為佢哋送上祝福,但係心靈願意,肉體卻軟弱了,真失敗,唯有係屋企為佢哋祈禱啦!

同埋原本今日負責車姊妹番詩班,但係有心無力,唯有拜託朱先生車姊妹啦,辛苦哂朱先生!

諗住朱先生番完早堂崇拜,返嚟可以車我去近近地嘅BROADWAY CHURCH崇拜啦,但係都係起唔到身。SIGH~~~~~~^~^

而家好番啲,無咁辛苦,不過,個肚仍然都係痛。

要好好休息,我唔想連今晚上電台都去唔到。

4 comments:

狂心 said...

oh , is it flu? or just muscle pain?

Westsis said...

what did you do sis? okay now? pray for u!

Fish Lamb said...

take care & get well soon!!

我咪係污糟啲 said...

多謝大家關心,you guys are so sweet呀!

係我自己攞嚟架,唔戒口,食咗啲唔應該食嘅嘢,加埋超攰,咪攪成咁囉!