Monday, March 31, 2008

出發去SECHELT

呢個星期日晚同朱先生一齊入去SECHELT到搵STEPHEN,仲係佢屋企住咗一晚,原本想早啲入去架,但係唔知點解MOR下MOR下, 攪到8點先入到去,所以STEPHEN勁投訴我哋咁遲先入去,不過,就係因為我哋遲,所以先可以幫佢帶到份佢最想要嘅嘢俾佢 ﹣ 就係神為佢預備嘅新車啦! 仲有同場加餸 ﹣ 佢最鍾意嘅鹽焗走地雞一隻,總算MAKE到晚飯時間啦!唔好再投訴啦!哈哈^^

Stephen嘅新居好舒服同好WARM呀! 

呢架就係Stephen嘅新車啦! (多咗幾隻馬架,仲有天𥦬TIM,開心死佢呀!)


















Stephen為我哋預備嘅DINNER同甜品...YUMMY到呢~~~~多謝Stephen!^^





















舅父送俾Stephen嘅禮物,終於送到佢手上啦!(任務完成^^)
我哋仲一齊打電話俾舅父傾計TIM























之後我哋三個傾計傾到凌晨兩點鐘先瞓,對Stephen咁早瞓嘅人,簡直係奇蹟呀!(學JOJO話齌)哈哈 ^^

但係呢個係一個好好嘅SHARING,令我諗咗好多嘢,亦都數算咗好多主嘅恩典,感謝神俾我哋有呢段時間。

2 comments:

Addy Ho said...

Wow! Candle night dinner, so romantic!!!

I wish Stephen like my gift!!

I'm so jealous that you have such a wonderful dinner.

Uncle Addy

我咪係污糟啲 said...

will go with u next time la...don't be jealous ar!^^