Wednesday, December 19, 2007

小小女子gathering

好開心邀請到幾位姊妹嚟我家食飯, 因屋企唔係太大, 每次只可以邀請4個人, 加埋朱先生同我, 剛剛好六個fit哂個餐枱, 原本邀請到4個姊妹架, 但係有一個唔得閒, 所以無嚟到, 唯有等下次再約過啦!

呢餐飯都幾開心, 有講有笑, 仲一齊整chocalate lava cake, 不過, 今次唔係照食譜整, 而係買咗一個package, 攪埋加隻蛋, 再拎去焗就得啦! 因為試過兩次照住食譜整都失敗咗, 唔想再失敗啦, 哈哈, 唯有出術啦!! 嘻嘻 =p 照住package做都幾成功, 不過甜咗啲同埋個cake生咗個大瘤囉, 哈哈!









原本今餐飯有埋朱先生, 但係見我哋全女班, 所以好通氣咁去約其他人出去食飯, 但最終病咗, 佢唔想傳染到我哋, 無join到餐飯, 跟住我煮咗少少粥俾佢食, 食埋藥, 瞓咗成晚, 感謝神, 第二日好番好多啦!!

No comments: