Sunday, December 9, 2007

送舊迎新

送走咗張枱, 梗係要歡迎番一張新嘅枱啦, 唔係無得開飯.

因為屋企唔係好大, 所以我哋買咗張伸縮自如嘅飯枱, 可以由一人枱變為六人枱, 好開心慳好多位, 所以我哋可以買埋張梳化tim.

講到張梳化, 真係要感謝神, 因為要揾張fit到我哋屋企地方唔係咁容易, 加上又要平, 真係好難揾到, 諗過買二手, 但係其實都唔係咁平, 平又睇唔上眼, 睇得上眼但係價錢又貴, 當啲同事們知道我哋想買傢俬, 佢哋真係好好, 得閒就幫我睇下二手網站, 見到ok即刻forward過嚟俾我, 行街見到有平及幾啱我哋嘅傢俬, 即刻打俾我通知我, 感動到呢!~~~~ 估唔到放假都記得我! Thank you! 真係錫唒你哋啦! 嘻嘻!

最後經May姐介紹之下去咗一間叫liquidation world (以前聽過, 但無去過), 竟然俾我哋搵到又平又fit哂我哋屋企, 張梳化仲可以變床tim, 價值只係$100咋, 仲送埋兩個咕筍tim, 平到呢~~~~~, 嗰款都唔錯架(請看圖片)

雖然我同朱先生用咗4個鐘去整張枱同梳化,但係自己親手整嘅喎, 有好大滿足感囉! 辛苦啲都值得. (話時話張枱真係好難整)^^

以家間屋真係似番個屋企, 可以坐係張梳化到睇電視睇報紙, 好正, 好耐無試過! 仲要係我哋自己儲錢買架喎, 所以特別開心!

真係真係好感謝神, 神係最清楚我哋所需!^^







6 comments:

Fish Lamb said...

liquidation world
<-- is that the one on Renfrew, across from 1st Ave T&T?

Westsis said...

where's liquidation world ah? the sofa looks good woh, $100 is so so so nice priced!

我咪係污糟啲 said...

no ar...I know it is in Richmond and Coquitlam ga..
Richmond one is beside Super store, and Coquitlam one is on United Blvd nearby IKEA ga..

我咪係污糟啲 said...

I bought it in Richmond liquidation world ga...and I think different stores have different stuffs

said...

it looks comfy wor!
gong hey gong hey!

May Chan said...

haha! 都話無介紹錯㗎啦! :)
呢張梳化咪exactly係嗰陣我話俾你聽幾好嗰張囉!我都好鐘意㗎!:)