Saturday, December 15, 2007

我的至愛-溫泉

12月4号係我同朱先生拍拖三週年紀念日, 加上近排朱先生升職加薪, 所以我攞埋今年最後一日make up假期, 同朱先生去咗Harrison Hot Spring慶祝一番,好開心住到一間我想住好耐嘅房,有咩咁吸引, 呢間係Walk-Out Room, 即係打開露台一行出去就係溫泉啦! 好方便.

雖然嗰日落大雨, 但係入到Harrison Hot Spring啲雪都未溶哂! 都幾靚架, 因為入到去真係好似仙境咁, 加上落住大雨浸溫泉都幾過引, 因啲雨水都幾冰凍, 所以係溫泉裡面坐耐啲都得, 好正!^^
























夜晚梗係食番一餐好美味嘅Dinner啦,雖然貴啲, 但係一年先一次, 慶祝喎梗係要食大佢啦, 哈哈! 啲嘢食都幾好味架. 雖然聽我唔鍾意嘅jazz, 但係聽聽下又ok喎, 嗰個人真係唱得唔錯, 一路食嗰餐, 突然間, 嗰刻覺得自己變咗上等人, 哈哈!

但係當晚發生咗一件幾好笑嘅事件, 話說我同朱先生係嗰間高級餐廳食緊dinner嘅時候, 坐我對面枱有一對外籍夫婦成日係到望住我, 餐飯食咁耐, 佢哋就望咁耐, 心諗唔知係唔係覺得我哋無錢俾定係覺得我哋著得無咁高貴? 食食吓都無再理佢哋lu. 食完飯周圍行下影下相, 今次最失敗係唔記得咗帶"差婆", 所以無咩合照, 無耐行行吓俾我哋再遇到嗰對成日望住我嘅夫婦, 佢哋好好, offer幫我哋影相, 影完之後, 嗰太太急不及代走嚟問我係邊個國家嚟, 我話係香港, 跟住佢同我講, 佢哋係餐廳裡面不斷討論我係係邊個國家嚟(又會咁得閒??!!^^")

佢哋首先估我係從菲律賓(咩真係咁似咩??連西人都話我似??^~^"), 但係見我啲頭髮有少少捲, 所以又覺得應該唔係(菲律賓人唔可以電頭髮嘅咩?? XP), 佢哋知道咗答案好似如釋重負咁, 好攪笑(梗係啦! 用咗成餐討論我係邊度嚟喎, 哈哈), 至後, 我哋寒暄咗一番, 原來佢哋嚟自德國, 都嚟咗幾十年, 不過, 真係唔好意, 我已經唔記得咗佢哋叫咩名啦! 因為係德文, 真係好難讀! ^^"












3 comments:

Westsis said...

seems like a very romantic trip :)

我咪係污糟啲 said...

係呀! 真係幾ROMANTIC架,同好RELAX囉,因為朱先生之前連續兩個星期公司ON CALL,好大壓力同辛苦,所以帶呢個TRIP真係RECHARGE架.^^

mandy said...

豬先生好似㗎仔呀!你好似日劇女仔咁呀~~~