Thursday, December 6, 2007

Bye Bye 餐枱

第一次放嘢上網賣, 仲要係一張餐枱加四張櫈, 我以為無咁快買得出, 點知好快就有人打嚟話買, 但係最終放咗飛機無買到. =S


跟住我再放多次上網, 唔夠十分鐘即刻有人打嚟話買, 仲約埋地點及時間, 初時我同朱先生諗住叫佢自己pick up 架, 因為都幾重, 但係諗下諗下都幾危險, 都唔知啲咩人, 所以去咗supterstore交易, 呢次真係辛苦朱先生啦! 自己一個人搬哂所有嘢上車(因為我仲未放工), 然後單拖交易, 最後好成功交易完畢, 嗰個人都好鍾意亦都無討價, 佢仲猛問點解唔要, 好攪笑!


所以所得嘅歸朱先生所有(咪又係我受惠......嘻嘻!=p)


真係好開心好興奮, 第一次係網上成功出售物品.


再見餐枱, 多謝你陪咗我哋六個月時間啦! 希望你嘅新主人會對你好好啦!^^