Thursday, December 27, 2007

聖誕禮物

今年聖誕特別多派對, 及收到好多禮物, 好好玩同好開心, 今年啲禮物我都好鍾意好實用, 例如交換禮物換到嘅有fondu set, 有康寧煲, 有shake & ladder 酒杯棋, 朋友送嘅磁石,handcream同換換卷, 仲有朱先生送嘅backrest(好細心呀, 知我成日背脊痛, 所以特登買架, 升Q! 升Q!) 佢仲買埋部iMAC俾我tim (今次真係破大財, 買完之後勁同我講好肉痛, 哈哈,咁我哋之後要節衣縮食啦 =P)

* 過去幾年朱先生係聖誕節都無送禮物俾我嘅習慣, 所以今年我都無expect有禮物, 而我之前幾年有送聖誕禮物俾佢嘅, 反而今年我無預備禮物俾佢, 結果反常, 哈哈! 真係好surprised, 升Q, 升Q!!^^

雖然今年收到好多禮物, 但都唔及我已經收咗成12年嘅聖誕禮物(應該話二千年前已經俾咗我哋嘅聖誕禮物)咁真貴, 及呢份禮物影響咗我一生 -- 耶穌.

好多謝Corgi man係聖誕當日嘅早上及係好多聖誕派對嘅前夕, 為我哋預備咗一場敬拜讚美祈禱會, 提醒我聖誕嘅真正意義, 最感動我嘅係睇完一個"We are the reason" video clip (雖然個resolution唔係太高同埋只係用啲相片組成, 但都令我好感動^o^), 首歌成日係我腦海游嚟游去, 令我整個聖誕都好感動. Praise the Lord!^^ LOVE YOU SO MUCH!

如果你未睇過呢個video, 不妨睇下啦!

No comments: