Sunday, December 23, 2007

自煮聖誕餐

係上個星期嘅pp959裡面余老闆教我哋煮一個簡單而好好味嘅聖誕餐, 佢話唔識煮公仔麵都識煮, 哈哈, 講到咁易, 所以搵咗我妹妹, Bailey 同 Jenny嚟做白老鼠, 試下個聖誕餐, 但係最終個豬排焗衰咗(好似煲湯豬肉咁un)同埋唔夠嘢食囉, 睇少咗佢哋嘅食量tim.

ok 啦! 第一次整係咁嘅啦, 我相信經過今次嘅經驗, 下次一定會好啲架啦! 但係唔知點解近排煮咩衰咩, 唔得我要再練好我嘅廚藝先得.

不過呢晚都幾開心, 好surprised大家都預備咗禮物送俾大家, 又知道Jenny搵到份全職工作又有褔利, 咁佢就唔駛咁擔心經濟啦. 感謝神, 佢會供應我哋所需, 神係最了解我哋.








哈哈, 嗰晚又做咗件stupid事, 原先我同朱先生買咗一隻教小朋友講嘢嘅Dora DVD俾Bailey, Bailey好開心咁叫我開俾佢睇, 一開先知原來要controller先睇得同玩得, 真係"bear"一聲, 嘩, 原來而家細細個就教佢打機嘅啦???? 最後無得睇, sorry Bailey, 唯有再買埋個手掣啦! 我諗都唔平架 ^~^, 真stupid, 唔睇清楚就買!!...大....姨....

No comments: