Monday, December 17, 2007

好有意義嘅一晚

12月7号晚, 我哋團契一齊去咗參觀位於北溫嘅"燈塔事工", 初時計劃係去參觀同埋聽佢哋負責人分享見證, 但去到之後, 好suprise同好感恩, 因為差唔多有九至十個海員係到等我哋, 仲要係從中國嚟tim, 因之前聽負責人分享話唔知道究竟會有幾多海員會出現, 每一晚都唔同, 要遇啱中國海員更加難, 但神俾機會我哋遇到呢班海員, 可以同佢哋唱詩歌分享褔音, 咁Q我哋又預備咗啲禮物俾佢哋(因為suppose上次去老人阮送俾啲老人家, 但係去唔成, 原來去唔成, 都係神嘅旨意嚟嘅^^), 之後我哋亦都有機會用我哋唔咸唔淡嘅國語同佢哋傾計,有時聽唔明仲攪咗好多笑話出嚟,笑死人啦,如果你有去你明咩事嘅啦,哈哈! XP.

雖然嗰晚無人信主, 但係at least做咗播種嘅工作, 真係好有意義呀! 願神祝福佢哋, 當佢哋遇到危險, 困難及寂寞嘅時候, 會想起袮係佢哋唯一嘅依靠袮係唯一嘅真神, 禱告袮, 尋求袮, 俾佢哋遇見袮.

PS: 如我所料, 好少弟兄姊妹出現, 只有十個嚟咗, 但我知道嗰晚我哋呢十個弟兄姊妹嘅經歴好難得同埋好有意義, 無嚟到嘅you missed a lot lu! ^^ (原本將啲相SEND去YAHOO GROUP 嘅,但係BOUND BACK囉)

相片特別名謝Cin Pan同Jessie提供!







2 comments:

leyond said...

yes i feel i missed out! How come almost all girls?!

我咪係污糟啲 said...

good question!

u have to ask our brothers la..hahaha..I have no answer ar..^^