Wednesday, April 18, 2007

又一超低能 勁攪笑之作 (II)﹣巴士篇

噚日朝早,去到巴士站先落雨, 所以無帶到摭,不過好在件褸有帽,然後一邊凹住頂帽一邊等巴士,無耐,我見到我要搭嘅巴士轉左嚟緊,咁咪GET READY排隊上車囉,因為帶住頂帽關係,只係望到前面排隊的人,啲人上車咪跟住上車,但係一上到車發覺有啲唔妥,因為我見平時同我一班巴士的人點解無上車嘅,然後再望望後面就發現我要上嘅巴士原來係係後面,哎吔,STUPID ME上錯車呀! 咁咪拿拿聲落車,但係架巴士巳經開車,心諗「幣啦!唔知會去咗邊tim架」當我唔知點算之際,車上有人見到我好想落車,跟住我聽到好多人叫“BACK DOOR! BACK DOOR!” 司機聽到咁多人叫,就即刻停車,當時好感動呀但有少少尷尬,落車時即刻講“THANK YOU” 同 “IGOT A WRONG BUS”,故事未完架! 當我講完上錯車之後,就有幾個人拿拿淋跟住我落車,原來佢哋都係上錯車。哈哈哈哈......超級勁攪笑!!

返到公司即刻打俾朱先生話俾佢知呢STUPID ME故事,笑死佢,佢話我咁多巴士趣事,儲儲埋埋可以出本書啦!! 我相信一定可以囉! 哈哈哈哈......

1 comment:

Charis said...

Hi Jodie!
Didn't know that you have a blog too!