Sunday, April 29, 2007

要更加堅強!! 加油!^^

真係辛苦哂朱先生, 因為今日要過大禮, 所以噚晚佢坦心及緊張到整晚無瞓, 然後今日帶備星期六所買的過大禮用品帶去我屋企送給我屋企人, 佢哋話要咩我哋已經買足, 結果仍然聽到啲怨言, (我哋唔太懂呢啲禮儀, 但係已經盡咗力!^_^) 之前又話無所謂, 原來係有所謂.
我聽到呢個comment, 我個心好痛, 因為見到朱先生盡心盡力去預備, 又緊張到成晚無瞓, 但換來就是這樣. (見到佢個樣謝哂, 眼仲有少少淚光)
好多謝同感激朱先生佢為我嘅付出, 雖然得不到別人的認同, 但係我係呢件事上面更加體會到佢對我的愛, 好感恩神預備佢係我身邊.
我哋已經盡咗力及盡咗我哋本份, 我哋無辦法去滿足所有人嘅要求, 唔好唔開心, 只要對得住神就得啦!^^ 大家加油及更加要堅強.
娶我真係唔容易, 我諗只有朱先生咁底得諗嘅咋!^o^

No comments: