Thursday, April 26, 2007

寫返近排所發生的事...

前日完咗祈禱會之後, 好感謝神俾我有一段時間可以係架車到同朱先生有個真情對話, 真係好耐無傾計啦! 雖然好似成日見, 但係次次都係有事務先出來, 次次都趕頭趕命. 直着呢次傾計, 神讓我哋發現, 原來我哋兩個同時間與神關係不斷倒退, 無好好靈修, 無好好祈禱, 以前我哋會一齊有靈修時間, 一齊有祈禱時間, 唔知幾時開始樣樣都停哂! 加上發現我哋自己都好少為對方祈禱, 無關心過對方嘅靈命, 仲話要係婚禮榮耀神將真愛信息帶俾屋企人及朋友, 但係未到婚禮都失哂見證及靈命死亡啦! ^_^"
多謝神及多謝不斷為我們祈禱的弟兄姊妹, 將我哋從魔鬼嘅陷阱拉返出來, 當晚我們各自回家向神認罪及求神赦免, 重新與神建立返關係, 現在我哋開始返每晚大家一齊有個祈禱嘅時間, 希望然後慢慢地可以開始返大家一起靈修嘅時間及多些靈上分享(不是只討論事務上的事), 求神幫助!BE STRONG!!! 朱先生大家加油呀!!^^

今日走咗兩架巴士, 追到我嘔血, 激死我倒頭來都係追唔到 , 最後要企係高速公路中心, 不斷聞着廢氣 , 受着風吹雨打, 企係到等多半個鐘先有巴士來, 上咗車未夠十五分鐘就到站, 點解明明十五分鐘嘅車程, 我要用成一個鐘頭等巴士嘅??......都好嘅吹咗啲涼風, 返工個人都清醒啲嘅!=p

今日好感恩, 阿long願意做我嘅祈禱伴侶, 自從完咗門訓課程, 都無機會搵到一個可以regularly大家可以一齊祈禱守望嘅姊妹, 真係好感恩, 今日神預備了這位姊妹給我, 每個星期有一次祈禱時間, 實在太好!! 加上原來大家都有同一個睇見, 好想攪一個父母離婚子女support group或者輔導, 因為大家都係過來人, 好想與人分享我哋嘅經歷同埋神怎樣醫治我哋嘅傷口, 雖然或者子女表面上無嘢, 但係其實佢哋係傷害得最深及最受影響, 我就係其中一個例子. 所以我哋兩個會不斷為此事禱告, 如果神喜悅, 求神讓我哋睇見祂所開出的路, 及神感動身邊弟兄姊妹給我們的印證.

之前都講過近排屋企遇到好多問題, 令我好煩好唔開心, 但係今日神為我打了支強心針, 再一次話俾我知佢係睇住我屋企嘅, 你認為無可能發生的事, 在神凡事都能.
今日係餐廳到食晚飯嘅時候, 好偶然地遇到我表哥, 見到佢一個人, 好自然地叫佢同我哋一齊坐一齊食飯, 一邊同佢傾計一邊心裡好感動, 因為以前呢個表哥因為濫用丸仔原估, 頭腦好唔清醒, 唔知自己做咩! 可以返返下工, 咩都唔講就走咗去, 所以一年轉咗廿幾次工, 每份都唔長, 加上家人覺得佢無得救, 之後信咗主又點, 神又係幫唔到佢, (當時我都好小信, 都覺得佢係咁嘅啦, 無得改). 但係神係好奇妙的, 你越覺得無可能, 神就話俾我聽係神手無嘢係唔可能. 今日我所見的表哥, 平易近人咗好多, 開心咗好多, 有講有笑, 講嘢無九唔搭8, 好清醒, 開始有一份穩定職業, 真係見到好大嘅進步, 同佢食完呢餐我感到好開心好溫暖, 神藉着他讓我開始重拾信心, 要努力為家人禱告!


No comments: