Monday, April 16, 2007

唔知有咩反應!1

呢幾個月屋企發生好多事, 件件新鮮, 件件甘, 仲要係每個星期都有新嘢,仲要唔係細件事,而係每一件事嘅決定都影響好大,仲有每一件事上面我都係咩都做唔到幫唔到,初時我會覺得點解咁嘅??同埋好不安覺得自己好無用,亦都唔知點祈禱。
但當我慢慢思想這些事時,我心裡開始有平安,我越來越發覺同越來越見到神係我家人身上所作的,神不斷話俾我知“你係做唔到任何嘢,但係我係凡事都能的神,我係度睇住你屋企人,我亦都無輕看你之前所祈嘅禱,你企係呢度睇下事情慢慢嘅發展,相信我!”
雖然我心情仍然好矛盾,一方面好感謝神話俾我知佢嘅手係托住呢件事及賜給我有平安,但另一方面我個腦好空及無咩反應及感覺。
求神幫助,有信心BE STRONG地為祂見證呢件事!!

No comments: