Thursday, April 12, 2007

又一超低能 勁攪笑之作 (I)﹣巴士篇

今日遲咗少少出門口, 所以好趕咁跑去追巴士, 但係卒之都追唔到, 算啦! 為有等下班, 個i-pod又無電, 見無人係個車站到, 一邊自己唱下詩歌仔(唱"寶貴十架"順便練下歌)一邊等巴士, 無幾耐話咁怏第二班就到, 當我想上車之際, 我發現自己唔記得咗攞銀包同車票, 拿拿淋跑返屋企攞番, 點知原來所有銀包車票留咗係朱先生到(噚日食飯時好心幫我袋住,但係我唔記得攞番), 身上一蚊都無, 唔知點算好, 好在我記起我有個好爸爸, 即刻叫佢起身車我返工, 好在無遲到.
都好感謝神未上到巴士前發現, 唔係係下個站俾人趕落車就超核突啦! 加上當做下運動(來回跑咗十幾個街口)減肥啦! 最感謝神係呢件事係發生係今日, 如果發生係前兩日嘅嘩大鑊啦(因為爸爸去咗旅行), 我諗我要行番工啦!
原本覺得自己好黑仔, 但當你嘗試去感恩, 原來會發現好多值得感恩嘅地方.
"再次多謝許牧師提醒"

No comments: