Monday, April 16, 2007

多謝主日學老師

今日主日學老師令我以前所誤解的明白過來.
我以前成日以為聖靈有九個果子就是仁愛、喜樂、和平、忍耐、恩慈、良善、信實、溫柔、節制囉!! 原來係錯嘅, 其實聖靈結出嘅果子只有一個(當看英文經文, 你會發現個fruit字無s嘅, 係單數來的),
仁愛、喜樂、和平、忍耐、恩慈、良善、信實、溫柔、節制呢九樣嘢係係呢個聖靈果子裡面, 所以唔好以為等你去結咗仁愛果子先, 然後就結喜樂果子, 續個續個咁結, 而係結聖靈果子時會結哂呢九樣嘢出來.
唔知你明唔明我講咩呢? 但係我就明我主日學老師講咩啦! 多謝主日學老師clarify番我所誤解的, 上主日學真好!!

No comments: