Monday, September 1, 2008

ALL YOU CAN 痾

上個星期四晚,幫完朱先生剪完頭髮,唔知點解突然之間好肚痛,然後一入厠所就個幾兩粒鐘,坐到腳都痺埋,然後再出出入入幾次厠所, 最後,真係去到無嘢可以再去,但係仍然好痛,於是我瞓咗係張床到痛到唔MOVE得,嚇到朱先生死吓死吓,諗住俾藥我食,但係原來我哋咩藥都有只欠「正露丸」,佢話車我去急症室,我話千祈唔好掂我一掂我又會好痛,我自己心裡面不斷祈禱,跟住痛痛下祈祈下就瞓著咗。

第二朝諗住無事,點知一起身又痛,又要再去厠所,又出出入入幾次,嘗試換衫返工,換到一半,唔得又要厠所,跟住都係要請假,好驚去到巴士站要去厠所點算,所以星期五就留咗係屋企到繼續出出入入嘅一天。

但係諗極都諗唔明,點解突然間肚痛,如果真係食錯嘢,應該朱先生都有事,因為我同佢食嘅嘢係一樣架喎,仲要係我煮tim, 到而家都係一個迷嚟架,我只係知道我好番係因為兩粒「正露丸」同不斷祈禱. 

雖然唔明白,但係仍然要感恩, 因為神醫治咗我, THANK YOU LORD!^^

No comments: