Monday, September 8, 2008

出發去Whistler啦!!

噚晚完咗Annual Dinner,今日就出發去Whistler,唔係去玩,而係去一年一度嘅Staff Retreat,Plan 來年嘅方向,請大家禱告記念,升Q, 升Q!!

不過,我最擔心嘅係朱先生,因為我今次要去四日三夜,即係我三晚都唔係屋企,今次係結婚後第一次離開佢咁耐,本來我都放心架,因為而家同奶奶住得近咗好多,朱先生無飯食都可以去奶奶到食,但係好似上星期五,我要去女子gathering,佢同奶奶去買傢俬,我心諗順理成章,佢會同奶奶食飯,但係turn out自己係屋企食cereal就當晚餐,我問點解唔去奶奶到食飯,佢嘅答案係佢想返屋企所以買完傢俬就返屋企,我話食cereal就可以當一餐架啦?佢話可以喎!

sigh!話唔擔心就假啦!所以各方好友如果今個星期你有時間,幫我搵搵朱先生食晚飯啦! 好驚我返嚟會見到一個人乾係屋企呀!升Q升Q! 

1 comment:

Addy Ho said...

I also had cereal for dinner tonight. So bad!!!