Wednesday, September 3, 2008

Worship Team Gathering


啱啱過去嘅星期一,好開心可以邀請到一班worship team成員們嚟到我家有個gathering時間,雖然有啲人嚟唔到(星期日先打電話約人嚟咋=P),但係都有一大半人出席到, 已經好唔錯架啦,除咗食嘢之外,我哋有短短嘅唱詩時間,同長長嘅sharing時間,真係彼此多咗認識,thanks God! 希望我哋每一個係呢個team裡面不斷都成長,成為神合用嘅器皿,好好運用神賜嘅恩賜啦!!^^

(尚欠我哋嘅結他手煎PAN,We miss u so much, How's your life in Cowgary ar?)

2 comments:

Westsis said...

hahhaa oh I love the way Megan was trying to PEEK at the camera ... very camera friendly baby :)

Fish Lamb said...

係啦, sorry 啊, 我都嚟唔到... =(
Miss you guys so much!!
明年仍會繼續嗎? **努力**