Wednesday, August 27, 2008

皇天不負有心人


嘩哈哈哈.....朱先生卒之買到Wi-Fit啦!! (辛苦哂ERIC同ERICO不斷幫我哋搵呀,唔駛搵啦,我哋買到啦! 升Q升Q)

朱先生差唔多每日食完lunch就即刻去HMV呀, Future Shop呀等等邊到有可能有Wi-Fit買嘅地方都睇下有無得買,甚至每日係天車站接我放工之前,都要走去Wal-Mart呀,SuperStore呀逛逛先睇下有無,非常之有恆心,哈哈,皇天不負有心人,卒之今日係HMV俾佢買到啦! 

其實我都好開心因為我都想要好耐啦^O^,嘻嘻,大家可以KEEP FIT @ HOME啦!!

今日,我同朱先生每人做咗30分鐘,大家都週身骨痛同散哂,如果日日做,我諗真係會減到肥架。 不過聽日肯定會好似俾人打完一身咁啦!