Sunday, September 14, 2008

史提芬陳大駕光臨

噚日史提芬陳出城,係我哋新居留宿一宵,緊係無任歡迎,所以朱先生清理好客房,我就預備好床鋪,希望陳生唔會瞓到腰酸背疼啦!^^

佢仲召集咗胡氏及梁氏伉儷嚟到寒舍食一餐豐富嘅晚餐,緊係唔係我煮啦!有個大廚係到,一定要讓個廚房俾佢,哈哈,佢唔但止煮晚餐俾我哋享用,仲有佢自己整嘅甜品(我唔記得咗個甜品叫咩名,因為我剩係識得食咋,哈哈,講完都唔知咩嚟囉!=P),唔單止咁,陳生仲幫我哋整番好個碎骨機,同埋從Seashelt帶咗啲新鮮花送俾我哋仲親自插咗幾盆花裝飾我個新居,嘩!簡直十項全能,好「勁」呀!! 真係多謝哂呀!!^O^

講起花,其實真係好感恩,又一次見證到神係少少事上都會供應,事原因為我知道星期六要請客,所以好想買啲花裝飾下個新居,由星期五開始一見到花店,即刻入去睇,但係揀來揀去都揀唔到鍾意,星期六同朱先生又去其他花店,但係始終都係揀唔到,跟住咪算囉,但係真係估唔到,當我見到史提芬陳嘅時候,我勁開心勁感恩呀!因為佢攞住好多花,話係送俾我哋,嗰一刻我剩係識得感謝神咋,真係唔知可以講咩呀,唔單止係咁,梁氏伉儷都送咗一盆好靚嘅花俾我哋,唔怪得買來買去都買唔到花啦,原來神已經預備咗咁多花俾我哋,簡直多過我所想所求,Praise the Lord!!

仲有我真係好覺得神安排舅父同史提芬陳係要做一對好朋友(或好弟兄)架,哈哈,因為當所有人走哂嘅時候,咁Q我舅父打long D嚟講中秋節快樂,跟住史提芬陳緊係同舅父雞啄唔斷,咁就冷落咗我同朱先生啦!!



No comments: