Monday, March 24, 2008

復活節浸禮

今次浸禮見證到Mary同Daniel受浸之餘, 亦都見證到Kevin同Mickey.


Kevin個見證好感動, 好為佢感謝神, 神嘅愛擁抱住佢同佢嘅家人, Kevin, 加油!^^


我雖然唔認識Mickey, 但係朱先生話俾我知, 佢係某一個佈道會同Mickey決志(or reconfirmed), 所以朱先生好開心可以見證到佢受浸tim, 努力Mickey!


我同朱先生好開心見證到Mary 同 Daniel受浸, 望到頸都長埋(我諗唔係剩係我哋, 尢其是Daniel嘅daddy mommy等呢日都等咗好耐啦!^^)


受浸完唔代表完結, 仲要繼續依靠神行前面嘅天路架! 大家努力加油呀!^^


唔知幾時論到阿MARK呢???

No comments: