Monday, March 24, 2008

點解件衫咁緊嘅?

剛剛過去嘅星期日, 好多人問我同一個問題, "朱先生係唔係肥咗好多? 點解件衫咁緊嘅??" 連朱媽都係咁講, 好攪笑.hahahaha...^O^...無計啦, 因為上台唱歌, 好多人都見到佢件緊衫, 我又唔記得提佢著件外套, 今次係我錯, 真係唔好意思, 你老婆我真失察! soli soli!



因為啲恤衫係係結婚前買, 結婚後, 我同朱先生都肥咗好多呀!(只怪我煮餸好食得滯啦! wahahahahhaaa....累埋自己tim =P) 所以件恤衫咁緊囉, 我諗我哋都要買過哂啲衫, 不過,我諗大家一齊努力減肥會化算啲, 食少啲(係我weakness),做多啲運動(係朱先生weakness), 自然瘦啲健康啲, 唔好齋諗要行動先得!^^ I want be a bigger loser...hohohohohoohoo...

No comments: