Tuesday, March 4, 2008

神問: :「你在那裡?」

今次導師係relaxation嘅時間, 用咗創世記3章8至10節帶領我哋去默想, 藉著呢段經文帶出咗今次題目"Where are you?", 今堂好有反省呀! cool ^^

創世記3章8至10節

"天起了涼風,耶和華神在園中行走。那人和他妻子聽見神的聲音,就藏在園裡的樹木中,躲避耶和華神的面。 耶和華神呼喚那人,對他說:「你在那裡?」
他說:「我在園中聽見你的聲音,我就害怕;因為我赤身露體,我便藏了。」
"

呢張係我默想時所見到嘅畫面










呢張係朱先生架











今次仲有功課做tim, 導師俾咗六天嘅默想經文我哋, 要我哋每日搵15分鐘係同一個地方, 跟住佢所教嘅步驟去默想, 呢幾日我都有跟住做, 真係好好, 好耐無試過好靜好focus去默想經文, 藉此俾我多咗時間同神對話, 好開心呀!^^

不過, 朱先生無做功課囉, 唔好咁懶啦! 朱先生! 快啲做啦! (想像一下: 呢句話其實係好溫柔咁講架, 嘩哈哈!^O^)

No comments: