Monday, October 29, 2007

有驚無險"西雅圖一日遊"

噚日一早六點鐘出發去接埋細妹去西雅圖, on the way 去接細妹嘅時候, 駛到一個紅綠燈位, 等轉綠燈, 當時好少車, 我哋後面都無車緊住, 當時朱先生話好想祈禱求神帶領我哋嘅旅程, 咁我哋用咗一盞燈時間作咗一個好簡短嘅禱告(我哋無合埋眼,因為要留意交通情況), 當我哋講完"阿門"嘅時候, 突然後面有架車好猛力咁撞落我哋嘅車尾,因為實在太突然啦, 明明後面無車, 點解突然有架車好猛力咁撞咗落我哋到, 十萬個??? 嚇到我哋兩個呆咗, 然後我喊咗出嚟, 一路喊一路話"邊個晨雞咁早撞我哋架車呀?", 仲想衝落車(我諗我當時真係嚇到傻咗, 有少少失控, 諗起都想笑, 真失禮!哈哈!=p), 本來朱先生好靜定, 見我咁失控, 唔知點算好, 攪到佢都驚埋一份(哈哈......真係唔好意思^^), 當我哋好混亂之際, 撞我哋架車嘅司機即刻走過嚟同我哋不斷講"sorry"同"Totally my fault", 然後佢話俾我哋知點樣撞我哋, 原來佢剛剛係朋友屋企離開開車嘅時侯拎轉頭同佢朋友say "goodbye", 佢無為意我哋架車, 跟住踩油行, 所以撞咗落我哋到, 佢一路解釋亦一路講咗好多次"totally my fault", 我咮跟住我哋落車睇下架車傷成點(請看以下圖片).



朱先生睇完架車嘅傷勢, 睇佢個嗰樣都知佢好心痛, 跟住同個司機互相交換資料, 我就開始收拾心情打電話俾細妹同long話俾佢哋知遲啲先到, 當時我都唔知仲去唔去得西雅圖, 因為一路行個bumper變咗個定風翼一路"fi li fa let", 但係朱先生話ok喎,多咗個定風翼啫仲去到, 跟住接埋細妹報埋ICBC,再meet埋阿long佢哋, 哈哈, 我哋發現原來ken so唔但止係會計師佢仲係一位汽車維修技師, 佢唔駛一分鐘,即刻令到我哋架車變回新嘅一樣(除咗仲有條大"la"), 起碼過海關都唔駛咁核突, 真係要多謝ken so啦!! 哈哈^^ (請看以下圖片)





撞完之後其實條頸同背脊都幾痛,佢哋話第二日仲痛, 我都好驚第二朝返唔到詩班同祟拜, 所以不斷祈禱求神醫治, 好感謝神唔只返到詩班同崇拜, 仲可以打到羽毛球, 雖然架車傷咗, 但係我哋一啲事都無, 感謝神嘅保守.

好多人問我祈完禱之後即撞, 我有咩感覺??
初時咁突如其來一定好驚, 但其實之後諗番成件事嘅經過係好感恩同見到神好保守,最重要係神俾我哋有出人以外嘅平安!!

感恩事如下:
1) 原本要車兩個弟兄姊妹一齊去, 但臨時有事去唔到.
2) 細妹唔係車上面, 咁猛力撞, 佢個傷口有可能會再列開
3) 我同朱先生都無事
4) 仍然去到西雅圖
5).......仲有好多好多..不能盡錄.

呢個旅程仲一個驚險鏡頭, 不過唔多講啦!哈哈 =p
其實成個旅程都幾開心, 第一次呢個combination去玩, 好得意亦好好玩, 同埋可以食到我最想食嘅Cheesecake Factory! YEAH!^^ 真係好好味架! (雖然要排成兩個鐘先有食, 都值得架! Yummy Yummy!)

2 comments:

Westsis said...

Thanks God you and Mr Chu are safe in God's hand. :)

我咪係污糟啲 said...

係呀! 真係好感謝神呀!^^