Saturday, October 6, 2007

最近有點迷茫......

日子過得好快, 咁就十月啦! 好快年尾啦!
近排有好多嘢要決定, 但係唔太清楚, 又唔想咁快落實, 加上未搵到自己嘅定位, 當你尋找緊你自己嘅身份嘅時候, 就會有啲迷茫.
神透過好多嘢讓我知道我要去讀書再進修, 但係又唔係太清楚要我進修啲咩, 係邊一方面發展,以前讀書見人讀咩我就讀咩(嚴牧師講個班年青人,其中一個就係我啦! 哈哈..簡直係人板), 其實都唔係自己鍾意, 所以讀完都唔記得因為無興趣嫲! 所以今次自己好慎重咁思想, 唔想決定錯誤, 好驚又浪費錢財又浪費時間, 跟住又讀唔成.
有人提意我讀HR, 佢哋話幾適合我, ummmmm....唔係太清楚, 有無其他suggestions 呢?? 可以inspire 我嗎??

2 comments:

Matus said...

How about studying child care? If you open a day care, please reserve a space for Matus :) 50% discount is appreciated.

我咪係污糟啲 said...

hahahaha..
你想你個仔成為一個暴力狂魔, 咁無任歡迎啦!..wahahhahahaa