Saturday, October 13, 2007

Jubilization雀躍體驗之戰龍在野

今次係Douglas舉行嘅雀躍體驗,都幾成功,從預備Set up 到聚會完結都看見神恩手帶頜,亦聽到好多好好嘅回應,雖然我同朱先生無機會參與正個敬拜(因為要係門外留守),但見到咁多嚟自唔同教會嘅弟兄姊妹一齊敬拜,其實好感動架!!辛苦啲都值得嘅!加上我哋星期日都會再有機會聽,星期日個次我唔會再叫朱先生幫手啦,等佢可以體會呢場敬拜啦!
講真真係幾攰,同個義工走遍成個Douglas貼啲指示教人哋點嚟都幾考技術,唔貼過都唔知Douglas原來有咁多出口同咁大,行到腳都痛埋,貼完我哋已經謝咗,完咗之後仲要走去拎番落嚟,好在有一班好幫得手嘅義工們,雖然佢哋係新手,但係佢哋話頭醒尾架,不過唔係幾夠人啫! 下次一定要再邀請多幾個幫手先得。返到屋企一瞓落床瞓到死豬咁不醒人事,哈哈!
不過,有樣嘢我都幾失望,團契派出三十張票,但係只有8個人嚟咗,我知有啲團友病咗,有啲屋企有事,有啲遲咗放工趕唔到,或者有啲唔太喜歡參加呢啲敬拜讚美會啩,又或者我辦事不力唔了解團友嘅需要逼人嚟呢啲聚會。
無論係點都好,其實一心都係想有好嘅嘢同啲團友仔分享,同埋一齊可以出下去見識一下及同其他教會團契一齊敬拜,或者呢啲只係我一相情願。^~^

No comments: