Monday, August 25, 2008

打鼓同學仔


今日朱先生同ERIC同埋ERICO學完鼓,上嚟食餐便飯,佢哋仲買埋禮物上嚟TIM,初時我以為ERIC買燒味上嚟加餸,因為佢兩三點打嚟問我要唔要太興燒味,佢話MAKE SURE我無先買,我咪話無買太興燒味呀!我心諗點解唔買永合龍呢?? 太興好唔好食架??

點知太興燒味原來唔食得架,原來係我最鍾意嘅MINI食物囉,仲要係成SET加埋張枱,真係有啲唔好意思,一定好貴架啦,我諗住俾番錢佢,不過佢唔肯收,咁好啦,唯有下次再請佢哋上嚟食餐勁嘅,如果佢哋練完鼓而我又唔駛上門訓,次次上嚟食飯都無所謂啦!^^

食完飯之後,朱先生同ERIC勁玩Wii, 玩到癲咗係到勁叫,哈哈,好攪笑,唔記得影底佢哋嘅醜態TIM。 而ERICO幫我手一齊整嗰個太興燒味同張枱,整好之後好靚囉! 多謝你哋呀!勁開心,我好鍾意呀!!^O^





2 comments:

Westsis said...

wah so pretty are those bbq meats! :)

leyond said...

you need some mini people sitting in it :)