Thursday, August 21, 2008

回憶篇 (3)之 忙碌係會肥

由5月開始至到8月頭,不斷睇到自己開始越嚟越暴脹,係到到一個控制唔到嘅地步,個樣圓到呢,照爆鏡,個身肥到啲衫都著唔落,超忟憎,好多Auntie都走嚟問我係唔係有咗,連奶奶都走去問我啲朋友我係唔係有咗唔話佢知,哈哈, 攪到我有段時間都懷疑自己係唔係真係有咗囉,又或者係到諗橫掂都肥開,不如順理成章大埋肚算啦。=P

初時我都唔係太明, 點解暴肥得咁緊要,後嚟先發覺原因係因為太忙(一連串幾百萬樣嘢同時間發生)好自然地俾咗自己好多無形嘅壓力,不知不覺將啲壓力透過食嘢嚟發涉,所以短短三個月暴脹得咁緊要。

而家生活開始back to Normal啦,所以自自然然瘦番啲,食少好多tim, 要back to 結婚時嘅身形,都要等下啦!我努力緊架啦!支持鼓勵下啦!嘻嘻^^

4 comments:

Alan Yu said...

唔怪得你最近都唔多食晏...

Westsis said...

pray for you.. ;)

我咪係污糟啲 said...

To Alan,

唔係特登架! 其一忙, 其二係真係唔肚餓, 我唔餓喎,咁難得,緊係唔食啦!!=)

To Westsis,

Thank you for your support! I will add oil ga!^^

said...

加油加油