Monday, August 18, 2008

回憶篇(2)



7⺝31日搬屋

完咗煎PAN婚禮,就開始勁執嘢,每日都執到三更時份,攰到呢。。。
其實我哋唔係太多嘢架咋,但係太多「林嬸」嘢,真係要搵林嬸至攪得掂, 最後我哋索性唔理三七廿一將所有嘢掃哂落啲紅白藍袋算啦,不過,後果就係而家UNPACK就好慘囉, SIGH!! 無計啦!=P

搬屋當日都發生好多事,當時就好緊張,但睇番轉頭,其實神好保守同要感恩。

一早起身同朱先生食完個大早餐,繼續執埋剩低嘅「林嬸」到爆嘅嘢,一邊CLEAN UP一邊等搬運公司嚟,點知收到銀行電話,話我哋係公證人到簽錯文件,要即刻簽過第二張,但係當時我哋又無FAX機又無PRINTER,都唔知點算,跟住我哋話即刻過去銀行簽, 但係幫我哋做MORTAGE嗰個職員去咗WHITE ROCK到做嘢,攪到我哋超緊張,好在神賜我智慧,叫佢FAX去我哋屋企附近嘅分行到簽,佢話OK,跟住我哋咪即刻走去嗰間分行到囉,點知佢哋個FAX機唔知咩事,FAX極都係白紙,等完又等,攪到好急呀!因為架搬運公司架車就到啦!因為佢一到門口,就開始計錢架啦,所以,我心裡面勁祈禱唔好嚟住呀唔好嚟住呀!=P。

跟住我就收到搬運公司打嚟話我知一個超驚消息,佢話嚟唔到幫我搬,因為佢哋架貨櫃車嘅升降機壞咗,唔知整幾耐喎(當時我O哂嘴差啲當場嚇死),跟住佢話唔駛驚放心,我已經搵咗第二間同行去幫你搬,價錢一樣,佢問我O唔OK,我超無奈咁話「而家我有得揀咩?^_^"」  跟住佢係咁SAY SORRY話唔好意思,講完個驚嚇電話之後,個FAX卒之成功FAX到過嚟俾我哋簽,可以放下呢個大石。

跟住超快速咁返到屋企等唔知咩頭咩路嘅搬運公司嚟,佢哋都尚算OK嘅,除咗踩咗狗屎入屋唔認之外(超臭)。

係超唔知點算嘅時候,神已經不經不覺地咁保守咗我哋, THANK YOU!! =)

亦派咗三個天使幫我哋 ﹣爸爸,奶奶同馬生, 謝謝你們呀!^^

               努力合力砌床中

           多謝馬生新發現 ﹣ 露台開瓶器 

No comments: