Thursday, February 14, 2008

Si-Sweet Si-Sweet 情人節

今年情人節過得都幾特別同好感動, 有花之餘, 仲有朱先生親自下廚整情人節晚餐, 有salad, 有湯同main course, 仲有dessert tim, 嘩! 好豐富呀!

原來, 朱先生煮呢餐苦練咗好耐, 親我返咗學, 佢就去咗Stephen陳到學煮嘢食, Stephen搬咗去sunshine coast之後, 佢就同Stephen係電話到密密(針), 原來係為咗煮呢餐俾我食, 好感動呀!

今次無人係佢後面教佢點整點整, 今次係全靠佢自己架, 勁!! 俾五個"叻"你!

一返到屋企, 佢叫我入房預備星期日嘅領詩, 佢就預備晚餐, 過咗無耐, 廚房不斷傳嚟"哎呀, 慘!", "哎呀, 閉!", "唉....", 然後無耐佢好唔開心咁話俾我知終告失敗, 因為雞唔係好熟, 意粉都係未熟, 跟住, 我同佢講, 我哋生活係文明嘅國家, 有微波爐呢回事家嗎, 經過一"叮"之後, 熟哂!

講真味道真係唔錯家, 稱得上好好味tim. 多謝朱先生! love ya!^o^ and proud of you!^^

最後, 梗係唔少得甜品啦! 經Stephen推介, 朱先生去咗位於commerical drive嘅Itanian Bakery買咗成打番嚟, 有六款俾我慢慢試, 我已經試咗三款啦! 最鍾意都係brownie, 唔太甜, 好好味!

今次朱先生破哂戒, 俾我試咁多甜品, 不過, 唔係隻隻都好食, 所以放心, 我唔會食哂嘅, 哈哈!

最後, 朱先生嘅結論就係, "老婆, 你煮飯原來咁辛苦架, 阿媽同老婆都好偉大呀!"(就係因為煮飯俾佢食??)

聽完之後, 笑死咗! XD

朱先生送嘅花花!!




















呢個就係我哋嘅晚餐啦!



















朱先生(苦笑)與佢嘅完成作品合照....哈哈!!



















我哋嘅甜品, 仲唔肥死???

一邊食甜品, 一邊嘆茶, 簡直係人生樂事呀!!

2 comments:

狂心 said...

好sweet呀. 記住呢D sweet moment.對你們的關係好好架!  

Fiona

我咪係污糟啲 said...

你講得啱呀! 呢D sweet moment一定要記住, 我係一個無記性嘅人, 所以, 我即刻寫blog記低佢, 第時可以回味, 以防忘記!! ^O^